V rámci rozvoje portfolia zdravotních služeb rozšiřujeme i náš tým!
Na pracovní pozici asistent ředitele (ž/m) přijmeme nového kolegu/kolegyni.
Přátelský kolektiv je naší prioritou a věříme, že se rádi stanete jeho součástí.
Zdravotnický holding DavepoMedevac patří mezi nejvýznamnější poskytovatele přednemocniční neodkladné péče a zdravotních služeb v České republice. Poskytujeme komplexní služby v rozsahu dětských a neonatologických transportů a transportů intenzivní péče. Mezi naše další zaměření patří zdravotnické asistence na tuzemských i zahraničních sportovních akcích. Jsme partnerem mezinárodní motocyklové (FIM) a automobilové federace (FIA) a Autoklubu České republiky.
Co bude náplní Vaší práce
- organizace schůzek, porad, obchodních jednání a zahraničních cest
- účast na poradách a jednáních
- telefonická komunikace na firemní a externí úrovni
- komunikace a spolupráce s ostatními odděleními a vedoucími zaměstnanci holdingu
- příprava podkladů pro jednání ředitele
Kde a v jakém rozsahu budete pracovat
- v sídle holdingu v Rudné u Prahy
- práce na hlavní pracovní poměr
- pracovní doba pondělí-pátek, 8:00-16:30
- nástup možný ihned (dle domluvy)
Co od Vás požadujeme
- práce na PC – uživatelská znalost Microsoft Office
- znalost anglického jazyka – úroveň B2
- řidičský průkaz sk. B
- organizační schopnosti
- pečlivost, spolehlivost a samostatnost
- reprezentativní vystupování
Na co se u nás můžete těšit
Vaše finanční ohodnocení s Vámi rádi projednáme na osobní schůzce.
Navíc nabízíme firemní benefity, které neustále rozvíjíme:
- notebook, mobilní telefon
- příspěvek na stravné
- motivační osobní ohodnocení
- odpovědnou a zajímavou práci
- možnost dalšího vzdělávání
- přístup k lékařské a zdravotní péči pro sebe i Vaše rodinné příslušníky
Profesní životopis zašlete na e-mail: pazoutova@davepo.cz.