V rámci rozvoje portfolia zdravotních služeb rozšiřujeme i náš tým!

Na pracovní pozici asistent ředitele (ž/m) přijmeme nového kolegu/kolegyni.

Přátelský kolektiv je naší prioritou a věříme, že se rádi stanete jeho součástí.

Zdravotnický holding DavepoMedevac patří mezi nejvýznamnější poskytovatele přednemocniční neodkladné péče a zdravotních služeb v České republice. Poskytujeme komplexní služby v rozsahu dětských a neonatologických transportů a transportů intenzivní péče. Mezi naše další zaměření patří zdravotnické asistence na tuzemských i zahraničních sportovních akcích. Jsme partnerem mezinárodní motocyklové (FIM) a automobilové federace (FIA) a Autoklubu České republiky.

Co bude náplní Vaší práce

  • organizace schůzek, porad, obchodních jednání a zahraničních cest
  • účast na poradách a jednáních
  • telefonická komunikace na firemní a externí úrovni
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními a vedoucími zaměstnanci holdingu
  • příprava podkladů pro jednání ředitele

Kde a v jakém rozsahu budete pracovat

  • v sídle holdingu v Rudné u Prahy
  • práce na hlavní pracovní poměr
  • pracovní doba pondělí-pátek, 8:00-16:30
  • nástup možný ihned (dle domluvy)

Co od Vás požadujeme

  • práce na PC – uživatelská znalost Microsoft Office
  • znalost anglického jazyka – úroveň B2
  • řidičský průkaz sk. B
  • organizační schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost a samostatnost
  • reprezentativní vystupování

Na co se u nás můžete těšit

Vaše finanční ohodnocení s Vámi rádi projednáme na osobní schůzce.

Navíc nabízíme firemní benefity, které neustále rozvíjíme:

  • notebook, mobilní telefon
  • příspěvek na stravné
  • motivační osobní ohodnocení
  • odpovědnou a zajímavou práci
  • možnost dalšího vzdělávání
  • přístup k lékařské a zdravotní péči pro sebe i Vaše rodinné příslušníky

Profesní životopis zašlete na e-mail: pazoutova@davepo.cz.